- (TKD 85,136,146) (KGT 127)
- nIn 'ar wIghaj.
- (How much fuel do we have (left)? - CK, PK, TKD 70,170)
- cha'maH cha' joQDu' ghaj qama'
- (The prisoner is strange. lit. The prisoner has twenty-two ribs - KGT 127)
- tlham ghaj
- (have gravity; have structure; have order - KGT 165)
- Hov ghajbe'bogh ram rur pegh ghajbe'bogh jaj.
- (A day without secrets is like a night without stars. - PK)
- De' pegh vIghaj.
- (I have secret information - PK)
- qaStaHvIS wa'maH puq poHmey, wo'rIv batleH ghaj qorDu'Daj.
- (Worf's bat'telh has been in his family for ten generations. - S8)
- pIch vIghajbe'
- (It's not my fault. - TKD 1,170)
- (We have it. - TKD 70)
- butlh ghajbogh nuv'e' yIHo'.
- (Admire the person with dirt under his fingernails. - TKW 142)